Enova elektroniczne wyciagi bankowe

Program Enova istnieje w pełni zintegrowanym systemem w sztuce ERP. Całe oprogramowanie poświęcone istnieje w głównej wadze do prowadzenia określonym przedsiębiorstwem. System Enova jest niezmiernie ekonomicznym narzędziem oddanym nie właśnie do prowadzenia firmą. Jest także moduł finansów i księgowości, handlu, czy kadr natomiast płac. Jego wykorzystanie w biurze pozwala na wysokie poprawienie efektywności pracy.

Jednocześnie system jest bardzo przyjazny interfejs, który żadnemu klientowi nie powinien sprawiać jakichkolwiek problemów. Programzostał w cali zintegrowany ze medium Microsoft Office. Dzięki temu sposobowi oprogramowanie jest wciąż zgodne z obecnie obowiązującymi przepisami prawnymi. Jednocześnie Enova współpracuje z programem Płatnik, a ponadto z wszelkimi rejestratorami czasu pracy.
Program Enova pozwala między innymi na obsługiwanie elektronicznych wyciągów bankowych. Znacznie ułatwia kontrolę realizacji budżetu. Pozwala na wjazd do wszelkich reklam na fakt prowadzonych zleceń i produktów finansowych przedsiębiorstwa.
Enova bez jakiegokolwiek problemu pewno istnieć połączony z jakimiś popularnymi aplikacjami, które pobiera się w spółkach.
Moduły Enova:
1) Kadry zaś Płace to moduł przeznaczony w dużym znaczeniu do prowadzenia wszelkimi zasobami jakie znajdują się w biurach, które wykorzystują od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pracowników. Idzie na ewidencjonowanie danych kadrowych. Daje możliwość naliczania wynagrodzeń, zasiłków, chorobowych, czy podatków, a dodatkowo składek ZUS.
2) Księgowość to segment znacznie ergonomiczny i nowy. Daje szansę ewidencjonowania dokumentów. Pozwoli na wykonywanie deklaracji. Ułatwia generowanie sprawozdań zarówno tych, kiedy również okresowych. Pozwoli nie tylko na całościową, a również zawodową kontrolę firmy. Ułatwia analizowanie możliwościach finansowych przedsiębiorstwa.
3) Handel jest narzędziem danym w decydującej mierze do stosowania całych procesów biznesowych w biurach będących wielkie profile działalności. Element ten służy firmy między innymi w obrębie wystawiania dokumentów sprzedaży, zakupu, ofertowania, ewidencji zamówień i obsługi magazynu.
4) CRM – to segment przeznaczony zarówno do budowania, jak i prowadzenia oraz utrzymywania informacji z klientami tymi i potencjalnymi.
5) Workflow – koordynuje złożone działania tworzone w organizmie enova365 przez ludzi którzy chodzą w innych departamentach.
6) Business Intelligence – pozwala przekształcać możliwości w wiedzę.